';

قدرت وبلاگ نویسی

قدرت وبلاگ نویسی

با آغاز قرن بیست و یکم، عصر به اصطلاح وب 2.0 معرفی شد. این اصطلاح کاربرد جدید اینترنت را شرح می دهد: نسل دوم شبکه جهانی وب بر توانایی افراد برای همکاری و به اشتراک گذاری اطلاعات به صورت آنلاین و قدرت وبلاگ نویسی متمرکز شده است. وب 2.0 عمدتا با وب سایت هایی که دارای یک مولفه اجتماعی قوی هستند در ارتباط است، که شامل پروفایل های کاربر و لینک های دوستانه می شود.

قدرت وبلاگ نویسی

عصر جدید

عصر جدید محتوای تولید شده توسط کاربر را، که به اشکال متن، ویدیو و عکس های ارسالی به همراه نظرات، برچسب ها و رتبه بندی آن ها است تشویق می کند. وب سایت های محبوب جدید وب 2.0 مانند یوتیوب، فیسبوک یا اینستاگرام، از نظر فناوری، ساختار و جنبه های جامعه شناختی، از فرم وب 1.0 متمایز هستند.

از فن آوری های جدید این اجازه را به کاربران می دهد که با هم در ارتباط باشند. بنابر این هدف و چیدمان سایت ها تغییر کرده است. و از این طریق، شبکه سازی و اشتراک گذاری از همه مهم تر می شود. هم اکنون اطلاعات توسط مصرف کننده نهایی ایجاد و دریافت می شود. دیجیتالی شدن و تغییر به وب 2.0، محیط داخلی و خارجی شرکت ها از هر نظر تغییر داده است، که باعث پویایی شرکت ها شده و ساخت و ارسال اطلاعات را برای همکاری سریع تر کرده است. اما مهمتر از همه، از طریق ایجاد فرصت های شغلی که برای مصرف کننده نهایی ایجاد شده است، بر استراتژی های ارتباطی شرکت ها تاثیر گذاشته است.

قدرت وبلاگ نویسی بسیار است

تغییر قوانین برای فروش و بازاریابی

با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که اکنون وب ارائه می دهد، قدرت ناشران بسیار زیاد شده است، این قابلیت قوانین استراتژی های بازاریابی و فروش را تغییر داده است. اگر وبلاگ نویسی را در ارتباطات یک کشور ادغام نکنیم، رقابت بین شرکت ها بسیار دشوار می شود. افراد از وب استفاده می کنند تا محصولات را مرور کنند و در مورد شرکت ها اطلاعاتی را کسب کنند. این اطلاعات در وبسایت های خاصی درج می شوند. وب سایت ها و سیستم عامل های آنلاین افراد را تشویق می کنند تا دانش خود را به اشتراک بگذارند. این شکل جدید برای به دست آوردن دانش مورد نظر، نیاز به افراد متخصص برای تولید محتوا در مورد موضوعات خاص را دارند:

وبلاگ نویسان. به عنوان مثال، به وبلاگ های مسافرتی فکر کنید. وبلاگ های مسافرتی تقریبا لینک همه چیز را از تعهدات مربوط به بیمه گرفته تا محتویات کوله پشتی در اختیار کاربران می گذراند. برای آماده سازی مسافرت شان، بسیاری از افراد از وبلاگ های مسافرتی برای انجام تحقیقات خود استفاده می کنند و تصمیمات خرید خود را بر اساس محصولات پیشنهادی و آزمایش شده یک وبلاگ نویس پایه گذاری می کنند.

3 تاثیرگذاری مهم وبلاگ ها

چرا وبلاگ نویسی چنین تاثیری بر استراتژی های فروش و بازاریابی شرکت ها می گذارد؟ در ادامه با سه دلیل مهم آشنا شوید:

اول از همه، کاربران به وبلاگ نویسان اعتماد دارند. آن ها به عنوان منبع اطلاعاتی معتبر و صادقانه و نسبت به تبلیغات اینترنتی تلقی می شوند. آن ها سال ها وقت خود را را صرف تولید یک خواننده قوی و اختصاصی از طریق محتوای منحصر به فرد براساس اعتبار، سبک زندگی، ارزش ها و تجربیات خود می کنند. نظرات آنها را می توان برابر با نظر یک دوست یا عضو خانواده قابل اعتماد دانست. آن ها افکار را رهبری می کنند. بنابراین اگر شما به عنوان یک شرکت موفق به ایجاد یک رابطه معتبر با یک وبلاگ نویس رتبه بالا باشید، اعتماد گروه بزرگی از مخاطبان را به خود جلب کرده اید.

پیشنهاد برای مطالعه: 5 استراتژی برتر برای محتوا گذاری

علاوه بر این

قدرت وبلاگ نویسی سبب افزایش مخاطبان مهمی می شود. آنها به خوبی در شبکه جا افتاده اند و همین دلیل، مطالبی که در وبلاگ آنها منتشر شده است، امکان تبدیل شدن به محتوای ویروسی را دارد. بیشتر آنها همچنین از کانال های دیگر رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیسبوک برای پخش مطالب خود استفاده می کنند.

علاوه بر این، یک وبلاگ نویس از سئو آگاه است و توصیه می کند تا به موضوعات و کلمات کلیدی پرداخته شود که ارتباط محصولات یا شرکت ها را برای بهینه سازی نتایج جستجو افزایش دهد. وبلاگ نویسان همچنین از وبلاگ نویسی مهمان برای به اشتراک گذاشتن تخصص خود استفاده می کنند. وبلاگ نویسی مهمان شامل ایجاد محتوا برای یک وبلاگ متفاوت یا دارای پست های مهمان است. در هر دو حالت فرصتی برای افزایش ترافیک برای هر دو طرف فراهم می شود.

وبلاگ خود را ایجاد کنید و روابط خود را با بلاگرها شروع کنید تا کسب و کار شما رشد یابد و در یک چشم انداز بلند مدت موفق شود.

دیدگاه‌ها
اشتراک گذاری
وید استودیو

پاسخ دهید