';

چگونه میزان موفقیت یک اینفلوئنسر را بررسی کنیم؟

چگونه میزان موفقیت یک اینفلوئنسر را بررسی کنیم؟

انتخاب اینفلوئنسر مناسب برای کسب و کار از فاکتورهای ضروری به نظر می رسند. آن ها به راحتی معجزه ای در نام تجاری شما ایجاد می کنند. با مخاطبان به خوبی ارتباط برقرار کرده و محصول و خدمات شما را معرفی می کنند. استفاده از هشتگ ها در صفحات اینفلوئنسرها غوغا خواهد کرد و آن ها به راحتی مارک تجاری شما را معتبر کرده و تاثیر مثبت روی آن خواهند گذاشت.

بیایید در اینجا روی یک کلمه کلیدی در خصوص آن ها تمرکز کنیم: تاثیرگذار! در واقع چیزی که در خصوص اینفلوئنسرها از اهمیت زیادی برخوردارند، میزان تاثیرگذاری آن ها است. آن ها به راحتی اثربخش هستند و این چیزی است که نه در طول زمان، بلکه در کوتاه مدت از طریق آن ها به دست می آورید.

اما ببینیم زمانی که می خواهید یک اینفلوئنسر را برای برند خود انتخاب کنید، به چه نکاتی باید توجه داشته باشید:

3 موردی که باید هنگام انتخاب اینفلوئنسر برای برندینگ در نظر داشته باشید

با توجه به وسعت دنیای بازاریابی دیجیتال و کسب درآمد قابل توجهی که در این فضا وجود دارد، به نظر می رسد افراد زیادی بدون داشتن فالوورهای واقعی و تنها با ارائه فالوورهای فیک و جعلی، سعی در جذب برندها برای دریافت تبلیغات دارند. یک گزارش در نیویورک تایمز منتشر شد که نشان می دهد 16 درصد از فالوورهای 20 حساب کاربری برتر اینستاگرام، فیک و جعلی هستند.

به عنوان یک بازاریاب برندینگ و با دانستن این مسئله، باید دقت کافی بر بودجه ای که در این زمینه صرف می کنید داشته باشید.

با کمک یک اینفلوئنسر می توانید به سادگی کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

پیشنهاد مطالعه: تفاوت بازاریابی دیجیتال و اجتماعی

نرخ تعامل

هنگام جستجو میان اینفلوئنسرهای مختلف، به نرخ تعامل آن ها با کاربران توجه کامل داشته باشید. یکی از ساده ترین روش ها این است که در پست های مختلف، میزان تعاملات را دنبال کرده و ببینید که واقعا چه تعداد از دنبال کننده های آن ها در تعاملات واقعی حضور دارند. برای مثال، اگر فردی 100 هزار دنبال کننده دارد، اما هر پست او تنها 200 لایک دریافت می کند، این را باید به عنوان یک علامت هشدار در نظر بگیرید.

انتخاب براساس حوزه فعالیت

هنگام انتخاب اینفلوئنسر مطمئن شوید که زمینه کاری اینفلوئنسر مقابل شما، هم تراز و متناسب با حیطه برندی است که برای تبلیغات آن اقدام می کنید. اگر قرار است یک برند لوازم الکترونیکی را تبلیغ کنید، قطعا استفاده از یک اینفلوئنسر لوازم آرایشی جالب نخواهد بود. در نهایت شما باید در جایی تبلیغات برند خود را ارائه کنید که مخاطبان آن به چیزی که معرفی می کنید، علاقه مند باشند. هویت واقعی برند شما باید با محتوای آن صفحه و چیزی که اینفلوئنسر ارائه می کند، هماهنگی حداقلی را داشته باشد.

امضا قرار داد

جبران خسارت موضوع دیگری است که اگر بتوانید در قرارداد همکاری خود با اینفلوئنسر وارد کنید، فوق العاده عالی خواهد بود. شما هزینه ای در این نوع از تبلیغات صرف کرده و نیازمند آن هستید که حداقل بخشی از آن به راستی به جذب مخاطب و فروش منجر شود. به این شکل، اگر در قرار داد خود چیزی به عنوان جبران خسارت در نظر بگیرید، ماجرا به مراتب برایتان جذاب تر و به صرفه تر خواهد بود.

سخن پایانی

در نهایت باید در نظر بگیرید که انتخاب و استفاده از اینفلوئنسر مناسب برای برند در دنیای تبلیغات امروزی، اثربخشی خاص خود را دارد و نمی توان این ابزارهای تبلیغاتی نوین را به هیچ وجه دست کم گرفت. شما چطور کسب و کار خود را تبلیغ کرده و از کدام یک از روش های تبلیغاتی نوین بهره می برید؟

دیدگاه‌ها
اشتراک گذاری
وید استودیو

پاسخ دهید