بازاریابی با افراد تاثیرگذار، اشکال متفاوتی به خود اختصاص داده است. زمانیکه یک شخص شناخته شده در فعالیت های مربوط به اشتراک گذاری مطالب در وبسایت، به محتوای منتشر شده
البرز کرج
0263669779
info@vidstudio.ir
بازاریابی با افراد تاثیرگذار، اشکال متفاوتی به خود اختصاص داده است. زمانیکه یک شخص شناخته شده در فعالیت های مربوط به اشتراک گذاری مطالب در وبسایت، به محتوای منتشر شده
هنگامی که مخاطب یک عبارت را جستجو می کند، موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم های پیچیده مشخص خواهند کرد که کدام یک از صفحات وب با عبارات جستجو شده
اجازه دهید با هم به یک سفر برویم. سفری به زمان گذشته، حوالی سال 2004. بنظر می رسد مرور به آن روزها کار ساده ای است. زمانی که فیسبوک با
دیوید اگیلوی، پدر تبلیغات نوین، به نویسندگان تولید محتوا های بازاریابی خاطر نشان می کند که در نوشتن عنوان جذاب دقت کرده و از اهمیت آنها غافل نشوند. وی بر
سئو، محیط ایده آل و دلخواهیست که جهت به نمایش در آوردن وبسایت و ارائه محتوای شما به دنیای پیرامونتان در محیط گوگل قابل استفاده است. آژانس های فعال در
در مقاله قبلی، چگونگی تغییر و تحول ایجاد شده در بازاریابی را پوشش دادیم که از تمرکز به روی لوگو و تصاویر چاپی به روی استفاده از تلویزیون و در
بسیاری از ما، تصویری از بازاریابی سنتی در ذهنمان داریم که ممکن است معنای بازاریابی با فعالیتی که آژانس های تبلیغاتی انجام می دهند همسان تلقی شود. اما در واقع
سئو داخلی عامل بسیار مهمی در توانایی وب سایت شما برای دیده شدن در رتبه بندی گوگل یا نتایج موتور جستجو محسوب می شود. مطمئنا اگر شما مالک یک وب
انتخاب اینفلوئنسر مناسب برای کسب و کار از فاکتورهای ضروری به نظر می رسند. آن ها به راحتی معجزه ای در نام تجاری شما ایجاد می کنند. با مخاطبان به
شبکه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی دیجیتال برای آژانس های مختلف و کسب و کارهای گوناگون تبدیل شده اند. البته وارد شدن به شبکه های اجتماعی، به
مشاغلی که برای شروع بازاریابی آماده می شوند، غالبا پرسش های زیادی در خصوص استراتژی، نحوه پیشبرد و … دارند و در خصوص تصمیمات بازاریابی که بر اساس برخی فرضیات
گوگل، الگوریتم خود را بیش از 500 بار در سال به روز می کند و از بیش از 200 سیگنال شاخص رتبه بندی استفاده می کند. وقتی صحبت از رتبه
زمانی که برای نخستین بار شبکه های اجتماعی به صحنه آمدند، برای بیشتر مشاغل ناشناخته بوده و پتانسیل عالی آن ها برای تبلیغات کشف نشده بود. حتی در زمان ظهور
آیا از فرصت استراتژی بازاریابی آنلاین نهایت بهره را می برید؟ با وجود تعداد بسیاری از خریداران بالقوه که از موتورهای جستجو، وب سایت ها، برنامه ها و رسانه های
به مراحل خرید در زندگی روزمره خود فکر کنید، وقتی برای خرید به سوپر مارکت می روید، چه کالایی را خریداری می کنید و چه لباس هایی را می پوشید؟
درحالی که دنیای ما دیجیتال شده است، ما هنوز کاغذ های براق را دوست داریم. وقتی صحبت از هزینه های بازاریابی می شود، امکانات بسیاری برای شما مهیا است و
برخی از کسب و کارها به دلیل کمبود منابع یا عدم آگاهی از ارزش های موبایل فرندلی، هنوز در برابر استفاده از سایت سازگار با موبایل مقاومت نشان می دهند.
با آغاز قرن بیست و یکم، عصر به اصطلاح وب 2.0 معرفی شد. این اصطلاح کاربرد جدید اینترنت را شرح می دهد: نسل دوم شبکه جهانی وب بر توانایی افراد
با شیوع ویروس کرونا بسیاری از بازاریابان به طور ناگهانی متوجه این موضوع شدند که درآمد آن ها به دلیل اقدامات قرنطینه ای کاهش یافته یا متوقف شده است. درحالی
عصر دیجیتال نحوه انجام ارتباط B2B را تغییر داده است. این شامل این موضوع می شود که چگونه می توانید محصولات خود را با موفقیت به بازار عرضه کنید. با
در مطلب گذشته دلایلی که سبب ترک سایت توسط کاربر می شود را مطالعه کردید، در این مقاله به راهکار هایی برای حل مشکل زمان ماندگاری کاربر در سایت می
بر اساس بررسی های انجام شده مدت زمانی که کاربران به بررسی سایت شما می پردازند کمتر از 15 ثانیه است. یعنی شما باید در مدت زمان کمتر از 15
داشتن یک سایت با طراحی آراسته یک موضوع است و داشتن یک سایت کاربردی با کارآیی بالا که اهداف کسب و کار شما را بیان کند موضوع دیگریست. فارغ از
ممکن است برند شما از طراحی بصری برخوردار باشد. برندتان می تواند در هر بخشی از تبلیغات نوشتاری شما گنجانده شده باشد که در واقع به طور کامل، بازدید کنندگان