مفهوم رتبه بندی صفحه نتایج جستجو (serp)

هنگامی که مخاطب یک عبارت را جستجو می کند، موتورهای جستجو با استفاده از الگوریتم های پیچیده مشخص خواهند کرد که کدام یک از صفحات وب با عبارات جستجو شده

چرا استراتژی محتوا باید در خدمت اهداف برند باشد؟

اجازه دهید با هم به یک سفر برویم. سفری به زمان گذشته، حوالی سال 2004. بنظر می رسد مرور به آن روزها کار ساده ای است. زمانی که فیسبوک با

انتخاب عنوان جذاب مناسب سئو فرندلی

دیوید اگیلوی، پدر تبلیغات نوین، به نویسندگان تولید محتوا های بازاریابی خاطر نشان می کند که در نوشتن عنوان جذاب دقت کرده و از اهمیت آنها غافل نشوند. وی بر

الگوریتم سئو در گوگل و اهمیت به روز بودن آن ها

سئو، محیط ایده آل و دلخواهیست که جهت به نمایش در آوردن وبسایت و ارائه محتوای شما به دنیای پیرامونتان در محیط گوگل قابل استفاده است. آژانس های فعال در

نقش جدید آژانس های دیجیتال مارکتینگ در طراحی استراتژی های تجارت قسمت دوم

در مقاله قبلی، چگونگی تغییر و تحول ایجاد شده در بازاریابی را پوشش دادیم که از تمرکز به روی لوگو و تصاویر چاپی به روی استفاده از تلویزیون و در

نقش جدید آژانس های دیجیتال مارکتینگ در طراحی استراتژی های تجارت قسمت اول

بسیاری از ما، تصویری از بازاریابی سنتی در ذهنمان داریم که ممکن است معنای بازاریابی با فعالیتی که آژانس های تبلیغاتی انجام می دهند همسان تلقی شود. اما در واقع

7 راهکار تقویت سئو داخلی سایت

سئو داخلی عامل بسیار مهمی در توانایی وب سایت شما برای دیده شدن در رتبه بندی گوگل یا نتایج موتور جستجو محسوب می شود. مطمئنا اگر شما مالک یک وب

چگونه میزان موفقیت یک اینفلوئنسر را بررسی کنیم؟

انتخاب اینفلوئنسر مناسب برای کسب و کار از فاکتورهای ضروری به نظر می رسند. آن ها به راحتی معجزه ای در نام تجاری شما ایجاد می کنند. با مخاطبان به

تفاوت بازاریابی دیجیتال و اجتماعی

شبکه های اجتماعی به بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی دیجیتال برای آژانس های مختلف و کسب و کارهای گوناگون تبدیل شده اند. البته وارد شدن به شبکه های اجتماعی، به

چند سوال برای شروع بازاریابی

مشاغلی که برای شروع بازاریابی آماده می شوند، غالبا پرسش های زیادی در خصوص استراتژی، نحوه پیشبرد و … دارند و در خصوص تصمیمات بازاریابی که بر اساس برخی فرضیات

تاثیر UX در سئو سایت

گوگل، الگوریتم خود را بیش از 500 بار در سال به روز می کند و از بیش از 200 سیگنال شاخص رتبه بندی استفاده می کند. وقتی صحبت از رتبه

چگونه برند خود را در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنیم؟

زمانی که برای نخستین بار شبکه های اجتماعی به صحنه آمدند، برای بیشتر مشاغل ناشناخته بوده و پتانسیل عالی آن ها برای تبلیغات کشف نشده بود. حتی در زمان ظهور

استراتژی های موثر در بازاریابی آنلاین

آیا از فرصت استراتژی بازاریابی آنلاین نهایت بهره را می برید؟ با وجود تعداد بسیاری از خریداران بالقوه که از موتورهای جستجو، وب سایت ها، برنامه ها و رسانه های

برندینگ: ناخودآگاه مشتری خود باشید

به مراحل خرید در زندگی روزمره خود فکر کنید، وقتی برای خرید به سوپر مارکت می روید، چه کالایی را خریداری می کنید و چه لباس هایی را می پوشید؟

تبلیغات آنلاین یا تبلیغات چاپی؟

درحالی که دنیای ما دیجیتال شده است، ما هنوز کاغذ های براق را دوست داریم. وقتی صحبت از هزینه های بازاریابی می شود، امکانات بسیاری برای شما مهیا است و

دلایل استفاده از سایت سازگار با موبایل یا موبایل فرندلی

برخی از کسب و کارها به دلیل کمبود منابع یا عدم آگاهی از ارزش های موبایل فرندلی، هنوز در برابر استفاده از سایت سازگار با موبایل مقاومت نشان می دهند.

قدرت وبلاگ نویسی

با آغاز قرن بیست و یکم، عصر به اصطلاح وب 2.0 معرفی شد. این اصطلاح کاربرد جدید اینترنت را شرح می دهد: نسل دوم شبکه جهانی وب بر توانایی افراد

بازاریابی در زمان شیوع کرونا

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از بازاریابان به طور ناگهانی متوجه این موضوع شدند که درآمد آن ها به دلیل اقدامات قرنطینه ای کاهش یافته یا متوقف شده است. درحالی

6 استراتژی مهم بازاریابی B2B

عصر دیجیتال نحوه انجام ارتباط B2B را تغییر داده است. این شامل این موضوع می شود که چگونه می توانید محصولات خود را با موفقیت به بازار عرضه کنید. با

چگونه زمان ماندگاری کاربر در سایت را افزایش دهیم؟

در مطلب گذشته دلایلی که سبب ترک سایت توسط کاربر می شود را مطالعه کردید، در این مقاله به راهکار هایی برای حل مشکل زمان ماندگاری کاربر در سایت می

علت ترک سایت توسط کاربران

بر اساس بررسی های انجام شده مدت زمانی که کاربران به بررسی سایت شما می پردازند کمتر از 15 ثانیه است. یعنی شما باید در مدت زمان کمتر از 15

10 استراتژی برای افزایش عملکرد در وبسایت

داشتن یک سایت با طراحی آراسته یک موضوع است و داشتن یک سایت کاربردی با کارآیی بالا که اهداف کسب و کار شما را بیان کند موضوع دیگریست. فارغ از

چگونه سئو فروش شما را تحت تأثیر قرار می دهد

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اصطلاح بزرگی است که این روزها مورد توجه زیادی قرار گرفته است. اما واقعا چه معنایی دارد؟ برای بسیاری از مشاغل این اصطلاح به یک

سئو و بازاریابی محتوا چه ارتباطی با هم دارند؟

همیشه اختلاف نظرهایی در مورد اینکه سئو و بازاریابی محتوا چه ارتباطی باهم داشته‌اند، وجود داشته است. عمده سردرگمی ما در مورد تناسب بین سئو و بازاریابی محتوا است. اینکه